Przegląd tematu
Autor Wiadomość
destilator
PostWysłany: Sob 14:32, 28 Lip 2007    Temat postu:

Ja sié pisze, bo i tak na Polcon ide Smile
Gość
PostWysłany: Pią 15:36, 27 Lip 2007    Temat postu:

Laughing

pzdr
Shanheavel
PostWysłany: Pią 3:38, 27 Lip 2007    Temat postu:

Linux zrozum. Polcon to 5 dni. DMP jest sobota niedziela, a mordheim albo piatek, albo czwartek.

Cytat:
Termin: 31 sierpnia [piątek] 2007


Czasami warto jest wszystko czytac.
LinuX
PostWysłany: Czw 19:54, 26 Lip 2007    Temat postu:

POLCON=DMP
Na Morde czy na najważniejszy turniej battla?
Mój wybór jest oczywisty...
Shanheavel
PostWysłany: Śro 15:47, 25 Lip 2007    Temat postu:

Zasady najprawdopodobniej oficjalne, czyli nie ma -1 do hita za dwie bronie i +1 armora za h.weapon i tarcze.

No i scenariusze ustalone w kazdej grze, przeciwnicy dobierani rankingiem, losowanie itemkow i kasa za poswiadczeniem przeciwnika Smile

W 1 poscie dodalem zasady turnieju
pazdzioch
PostWysłany: Śro 15:40, 25 Lip 2007    Temat postu:

hmmm śmiesznie, muszę przeczytać na jakich zasadach to bedzie .


pzdr
Shanheavel
PostWysłany: Śro 13:02, 25 Lip 2007    Temat postu: Turniej Mordheim !!!

Na POLKONIE w czwartek lub piatek odbedzie sie turniej Mordheima.

Jeszcze zanim Mordheim zostało zgładzone przez Kometę, w mieście tym kwitła rozpusta, której większość ludzi nie potrafiła stawić czoła, wpadając coraz bardziej w jej otchłań. Tajemnicze kulty Slaanesha, handel narkotykami - w pewnych dzielnicach było to na porządku dziennym do tego stopnia, że nawet się z tym nie ukrywano. Wydawałoby się, że zagłada miasta powinna położyć kres tym praktykom. Tymczasem stało się inaczej. Wielu zepsutych szlachciców bogaciło się tam na nie do końca legalnych interesach, wielu z nich też postanowiło odzyskać należny im majątek. Kult Slaanesha, choć niedoceniany przez wielu, osiadł na dobre w Mordheim i jego okolicach. Plotki głoszą, że w noc Geheimnisnacht sześciu kapłanów zamierza odprawić szczególny rytuał. Wyznawcy Pana Rozkoszy nie zawahają się zabić każdego, kto stanie im na drodze. Jeśli zechce na niej stanąć. Jeśli nie zachłyśnie się, jeśli nie wpadnie w pułapkę... tej nocy bowiem może się zdarzyć wszystko.

Spójrzcie w niebo. To właśnie ta noc.

Klub Dębowa Tarcza i organizatorzy konwentu Polcon 2007 zapraszają Was na jedyny i niepowtarzalny turniej Mordheim, który odbędzie się w Warszawie podczas w/w konwentu. Turniej będzie w klimatach Slaanesha - bezpieczny dla nieletnich i niedemoralizujący bardziej niż słuchanie Manowara, to możemy obiecać

Termin: 31 sierpnia [piątek] 2007, godzina okołoporanna [10-11].
Miejsce: Teren konwentu Polcon.

Informacje na temat konwentu, miejsca, dojazdu, cen wejściówek itd. na oficjalnej jego stronie - http://warszawa2007.polcon.pl/

Do 10 sierpnia obowiązuje zniżka na wejściówkę grupową. Lepiej więc się zdecydować w miarę szybko.

POST TEN BĘDZIE EDYTOWANY W MIARĘ AKTUALIZACJI.
Regulamin poniżej - jeśli kompetentni ludzie wrzucą go w PDF - zostanie zamieniony na link.
Scenariusze pojawią się wkrótce.
I oczywiście dodawane będą zgłoszenia.

Regulamin:
1. Obowiązują zasady z Living Rulebook i Mordheim Annual, oraz zasady dotyczące band i najemników z Empire in Flames. Wszystko do ściągnięcia ze strony Specialist Games.

2. Turniej odbywa się w formie kampanii.

3. Uczestnik turnieju musi przynieść figurki, powinny być pomalowane. Niedopuszczone są proxy, za wyjątkiem tego, co się pojawia na stole z "winy" scenariusza. WYSIWYG nie obowiązuje.

4. Prócz tego należy mieć kartę bandy z sześcioma slotami, zasady bandy, najemników i ekwipunku przez nich używanego. Miarka i kości k6 również są niezbędne.

5. Rozpiski robimy tradycyjnie na 500 gc [Marienburg na 600 gc]

6. W początkowej rozpisce może się znaleźć tylko jeden najemnik.

7. Zgłoszenia można przesyłać na adres: malyszanka@wp.pl [adres może ulec zmianie, na razie ślijcie na mój]. W zgłoszeniu należy zawrzeć: Imię, nazwisko [ew. ksywa], miasto, nazwę klubu oraz oczywiście bandę i jej rating. Liczba miejsc ograniczona do 20, JEDNAK ISTNIEJE DUŻA SZANSA NA ZWIĘKSZENIE LIMITU, JEŚLI WYSTARCZY MAKIET. O udziale w turnieju decyduje kolejność zgłoszeń. Można przyjść w dniu turnieju, ale dopuszczonym będzie się tylko wtedy, kiedy będą wolne miejsca i nieparzysta liczba graczy.

8. UŚCIŚLENIA SĘDZIOWSKIE [będą ulegać aktualizacjom!!!]: Obowiązuje tabela Alternatywnych Trafień Krytycznych (LRB s. 115). Sztylet nie zadaje obrażeń krytycznych, poza jednym - odbiera rzut obronny, dawany normalnie przeciwnikowi przez sztylet [wszystkie inne rzuty obronne są wykonywane normalnie]. Stalowy Bat traktowany jest jak broń obuchowa. Healing Herbs starczają na całą kampanię, ale można ich użyć tylko raz na bitwę.

9. Do turnieju dopuszczone są bandy:

* Mercenaries:

- Reiklanders z Mordheim Rulebook

- Middenheimers z Mordheim Rulebook

- Marienburgers z Mordheim Rulebook

* Cult of the Possessed z Mordheim Rulebook
* Witch Hunters z Mordheim Rulebook
* The Sisters of Sigmar z Mordheim Rulebook
* The Undead z Mordheim Rulebook
* Skaven Clan Eshin z Mordheim Rulebook
* Orc & Goblins z 2002 Annual
* Dwarf Treasure Hunters z 2002 Annual
* Ostlanders z 2002 Annual
* Averlanders z 2002 Annual
* Kislevites z 2002 Annual
* Beastmen Raiders z Empire In Flames
* Carnival of Chaos z Empire In Flames
* Bretonnia z Town Cryer *

oraz Hired Swords:

* Pit fighter z Mordheim Rulebook
* Ogre Bodyguard z Mordheim Rulebook
* Halfling Scout z Mordheim Rulebook
* Warlock z Mordheim Rulebook
* Freelancer z Mordheim Rulebook
* Elf Ranger z Mordheim Rulebook
* Troll Slayer z Mordheim Rulebook
* Imperial Assassin z 2002 Annual
* Tilean Marksman z 2002 Annual
* Beasthunter z Empire In Flames
* Highwayman z Empire In Flames
* Roadwarden z Empire In Flames
* The Arabian Merchant z Town Cryer 22
* Kislev Ranger z Fanatic Magazine
* Halfing Thief z Fanatic Magazine
* Dwarf Treasure Hunter z Fanatic Magazine
* Elf Mage z Fanatic Magazine

* Bretonia jest JEDYNĄ nieoficjalną bandą, dopuszczoną w turnieju, a to tylko z powodu tego, że jest to banda do Mordheim, i tak bardzo słaba. Inne bandy nieoficjalne z settingów, albo eksperymentalne NIE BĘDĄ DOPUSZCZONE.

10. Wszystkie czary i modlitwy będą losowo wybierane przed pierwszą bitwą.

11. Turniej obejmuje 5 bitew po 80 minut każda. W przypadku przekroczenia czasu gra kończy się remisem. Pary w pierwszej bitwie są ustalane tylko na podstawie ratingu, w następnych na podstawie ilości zdobytych punktów, a w drugiej kolejności na podstawie ratingu. Po każdej bitwie gracze mają 20 minut na eksplorację, rozwoje, zakupy itd.
12. Zasady zyskiwania punktów:

- Wygrana - 7 pkt
- Remis - 3 pkt
- Przegrana - 1 pkt
Do wyniku dodajemy +0,5 pkt. za każde 25% strat zadanych, +1 pkt. za eliminację wszystkich bohaterów przeciwnika, oraz za zakończenie bitwy przed czasem - do 20 min. doliczamy 1 pkt.

Przydzielamy punkty karne za przeklinanie, utrudnianie gry, łamanie regulaminu turnieju, a przede wszystkim za oszukiwanie zwane powszechnie wałowaniem. Wszystkie przypadki takiego zachowania są zgłaszane do sędziego, który decyduje o ukaraniu gracza. Po uzyskaniu 3 punktów karnych gracz zostaje zdyskwalifikowany.

13. Końcowa klasyfikacja:

- O kolejności na podium decyduje liczba punktów z gry.
- W przypadku remisu, o wyższym miejscu decyduje mniejsza ilość punktów karnych.
- W przypadku takiej samej ilości punktów z gry, o wyższym miejscu decyduje niższy rating bandy [przed ostatnią grą].
- W przypadku takiego samego ratingu decyduje, jeśli miało miejsce, bezpośrednie starcie między graczami. Jeśli nie było bezpośredniego starcia gracze zajmują miejsce ex aequo.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.