Autor |
Wiadomość |
Shanheavel |
Wysłany: Wto 19:37, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
Przeciez przeslalem rozpe W piatek o 22 D:
Dobra i tak wole po raz 3 13 miejsce u was |
|
|
Jasiuuu |
Wysłany: Wto 0:35, 29 Maj 2007 Temat postu: |
|
zeby pedros przesłał rospe to byłby 12- 1 miejsce przed barbarossą
|
|
|
pazdzioch |
Wysłany: Śro 18:15, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
dastor ma helfy? wow nie wiedziałem
pzdr |
|
|
Slanesh |
Wysłany: Pon 22:28, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
wlasnie na to wpadlem wczesniej i jade z HE Dastora |
|
|
pazdzioch |
Wysłany: Pon 22:20, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
sorki za 2 post ale wpadł mi do głowy ciekawy pomysł skeveno helficki
co ty na to slanesh? (oczywiscie tylko jesli pojde na turniej)
pzdr |
|
|
pazdzioch |
Wysłany: Pon 22:10, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
bo to nie był sojusz
pzdr |
|
|
Slanesh |
Wysłany: Pon 20:13, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
| | hmmm fajny turniej ale niewiem czy sie zjawie zobacze:)
a co do sojuszu hmmm moze jakiegos pornosa ze szmata w roli głównej hmmm jak za starych dobrych lat
pzdr |
mowiles juz o tym niedawno i skonczylo sie na bretoni |
|
|
pazdzioch |
Wysłany: Pon 20:05, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
z tego cco pamietam to dopuszczony soc ale tylko z armi które nie maja nowych kodexów np
dwarfy nie sylwania tak
pzdr |
|
|
Jon |
Wysłany: Pon 17:48, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
Czy limited znaczy w końcu, że dopuszczony jest SoC? Bo już się w tym nie łapię. |
|
|
pazdzioch |
Wysłany: Nie 12:15, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
hmmm fajny turniej ale niewiem czy sie zjawie zobacze:)
a co do sojuszu hmmm moze jakiegos pornosa ze szmata w roli głównej hmmm jak za starych dobrych lat
pzdr |
|
|
Hashut |
Wysłany: Nie 1:34, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
| | SĘDZIUJE: na razie - kto popadnie z Kultu. |
to ja sie zgłaszam do sędziowania |
|
|
Jon |
Wysłany: Sob 20:44, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
Ciekawe, czy Prezes dotrzyma niedawnej obietnicy, tzn. pójścia na kolejny parowy turniej lokalny w starym dobrym stylu, kiedy jeszcze nie było pomiędzy nami takiej różnicy w poziomie gry i kiedy braliśmy z różnym skutkiem udział w parówkach, niezwykle przegiętym sojuszem sylvania-DE... Na klocku egzekutorów i dziesiątce BK z Thralem |
|
|
Slanesh |
Wysłany: Sob 20:28, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
Dobry turniej na playtest skavenów [/url] |
|
|
Jon |
Wysłany: Sob 20:11, 12 Maj 2007 Temat postu: Kuturalne sojusze |
|
Kultowcy coś się ociągają, więc sam to wrzucę, a co!
| |
NAZWA: Kulturalne Sojusze
ORGANIZATORZY: Klub Kult we współpracy z Bazyliszkiem i księgarnią Faber i Faber
DATA: 27.05.2007 - Niedziela
CENA: jeszcze nie uzgodniona (ok. 16 zł od pary)
MIEJSCE: W szkole przy ul. Narbutta 65/71
5 Minut od stacji metra Pola Mokotowskie .
FORMAT: 2 x 900 Limited z następującymi ograniczeniami:
- min jeden hero na armie
- min dwa core na armie
- max 3 hero na Sojusz (jedna armia może mieć dwóch hero, druga jednego).
- jedna armia 0-2 spec, a druga armia 0-2 spec LUB 0-1 spec i 0-1 rare.
Można grac jedna armia na 1800 wg zasad z Army Booka.
Łuki na BSB zabronione.
SĘDZIUJE: na razie - kto popadnie z Kultu.
GRAMY: na stołach o wymiarach 72x48 cali na TAJNE rozpiski.
ZACZYNAMY: o 9:00 - zapisy, 9:30 - bitwy
- na każdą bitwę przewidziane jest ok 2 - 2,5 godziny
- zakończenie imprezy ok. godziny 17
ZGŁOSZENIA: proszę wysyłać na mail klubKult@gmail.com dane obu graczy (minimalnie: imię , nazwisko, armia) do 24.05.2007.
Scenariusze:
BITWA 1.
MAPA - jedna strona ma jedna część mapy do skarbu, a druga inna. Obydwie pary przed bitwa zapisują, które oddziały mają te cenne artefakty - nie ujawniając tego przeciwnikowi. Przejmuje sie je normalnie jak sztandary - w tym momencie sie to ujawnia. +50 za posiadanie na koniec bitwy swojego kawałka, +100 za kawałek przeciwnika, +200 za oba.
BITWA 2.
MISTRZ ŁOWÓW - jeden z bohaterów (on foot only) otrzymuje zdolność scout. WE nie mają swojego lasku.
BITWA 3.
SZPIEDZY - Strona przed rozpoczęciem rzuca d6:
1. Szpieg zostaje schwytany i zabity. Nic szczególnego się nie dzieje.
2. Szpieg odkrywa przedmioty wybranego bohatera, który nie jest generałem. Wszystkie przedmioty muszą być ujawnione.
3. Przeciwnik musi ujawnić przedmioty na generale (wybranym przez stronę, której jest szpieg).
4. Szpieg kradnie plany przeciwnika dotyczące bitwy. Strona może się wystawić na 14 calu.
5. Szpieg zatruł wodę z pobliskiej rzeki. Przeciwnik musi rzucić d6 za każdy ze swoich oddziałów gdzie jest min. 5 modeli. Gdy wyrzuci 1 nie może ruszyć się w tej rundzie (pierwsza tura). Strzela i czaruje normalnie.
6. Szpieg próbuje otruć generała. Właściciel szpiega typuje generała jednej z przeciwnych armii.
Gracz generała rzuca K6: '1' generał ma -1 do wszystkich cech; '2-6' generał ma -1 LD.
Generałowie i ćwiartki po 100 pkt.
OCENA HOBBYSTYCZNA:
1. Malowanie dla każdego gracza z osobna:
... 1.1 0-1-2 ilość pomalowanej armii
... 1.2 0-1 jakość pomalowania (o ile w pkt 1.1 gracz dostal 2)
2. Sojusz :
... 2.1 0-1 za dobranie fluffowo poprawnego sojuszu (np. dwie dobre armie walczące razem itp) - wg indywidualnej oceny sędziego (sędziów) - armie singlowe nie spełniają tego kryterium automatycznie.
3. Test wiedzy
... 3.1 0-1-2-3 pkt za 3 pytania testowe.
4. Łącznie za Hobby można dostać 3 + 3 + 1 + 3 = 10 pkt
Wcześniejsze przesłanie rozpiski (do czwartku 24.05 do północy) +2 pkt.
PUNKTACJA BITEW:
różnica - wynik
0-180 - 10:10
181-360 - 11:9
361-540 - 12:8
541-720 - 13:7
721-900 - 14:6
901-1080 - 15:5
1081-1260 - 16:4
1261-1440 - 17:3
1441-1620 - 18:2
1621-1800 - 19:1
1801+ - 20:0
ŁĄCZNA PUNKTACJA:
max 60 z bitew, 10 za Hobby, 2 za rozpiskę - 72 pkt
Liczba miejsc - ograniczona (do ok 30-35 par). |
|
|
|